sobota, 7 marca 2015

room tour - update


Wspominałam coś w ostatnim poście o zmianach w pokoju. Nie byłam zbyt pewna, czy dodawać taki wpis, ale zrobiłam (przynajmniej według mnie) dość dużo rzeczy, w większości DIY i zdecydowałam, że to jednak dobry pomysł. 
Nie pokażę tutaj dokładnie całego pokoju, bo byłoby to bez sensu (cały tutaj), tylko te rzeczy, które zmieniłam ;). Jestem zadowolona z mojej pracy i mam nadzieję, że Wam też się spodoba!
PS. Jak widzicie, zdjęcia są trochę inne niż zawsze, a to dlatego, że zaczęłam obrabiać zdjęcia w innym programie. W niedługim czasie zmienię też wygląd bloga, bo ten już wcale mi się nie podoba... 

Pomysł na zrobienie tych kwiatów znalazłam na tym kanale. Dziewczyna robi na prawdę świetne filmy, uwielbiam je oglądać!


W internecie znalazłam różne pozytywne, motywujące teksty, ale stwierdziłam, że zrobię je na swój sposób, czyli napisałam je inną czcionką, inaczej ułożyłam. Jestem zadowolona! 

Na łóżko położyłam bardziej wiosenną narzutę, którą kupiłam już w zeszłym roku i wtedy też jej używałam, ale na zimę zmieniłam ją na szarą. Teraz w pokoju znowu jest kolorowo!

Obok łóżka postawiłam sztuczne, ale bardzo ładne kwiatki, które kojarzą mi się z wiosną. Włożyłam je do białego koszyka, co według mnie świetnie wygląda.

Nad komodą wisi ramka, w której wcześniej był świąteczny napis, a teraz włożyłam do niej bardziej "inspiracyjny".




Na biurku też się trochę pozmieniało. Nad nim, na sznurku powiesiłam nowe zdjęcia z mojego tumblra, a pod nimi drugi z karteczkami z wypisanymi dniami tygodnia. Nadal staram się bardziej zorganizować :P. Kolejnymi nowościami są ramka z napisem, który sama wykonałam i stojak na telefon, zrobiony z pudełka na kasetę (pomysł również stąd). 

Między szafami zawisły kolejne inspirujące napisy, które sama przerobiłam. Strasznie mi się podobają! Przymocowałam je za pomocą washi tape.

Ostatnią rzeczą, którą zmieniłam jest doniczka, oraz postawiony obok niej lampion, który zrobiłam w tym poście

No i dotarliśmy do końca! Mam nadzieję, że spodobały się Wam zmiany w moim pokoju i do zobaczenia w następnym poście!

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny pokój :) Ja czekam na remoncik.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z inspirującymi-motywującymi napisami! Chyba sama zrobię coś takiego w moim pokoju, to dobry sposób na przypominanie sobie o tym, żeby w każdej chwili myśleć pozytywnie :)
    Gdzie można kupić takie sztuczne kwiatki? Wyglądają bardzo naturalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo dobry gust! Potrafisz się też inspirować i to w prawdziwym znaczeniu tego słowa - czerpiesz pomysł, ale na swój własny sposób go aranżuj i jest po prostu pięknie. Bardzo podobają mi się wszystkie zmiany! <3 Super post!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej wpadła mi w oko ta doniczka. Całkiem podobną, lub taką samą widziałam w Pepco i się zakochałam :) Motywujące karteczki to fajny pomysł. Ogólnie przytulny pokój :)
    Pozdrawiam [ znakmniejszoscitrzy.blogspot.com ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super masz pokój:)
    http://bartekrochniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog :)
    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Julia, podziwiam w Tobie umiejętność przenoszenia tego co jest w Tobie piękne i dobre, na przestrzeń w której żyjesz :). Upiększasz swoje otoczenie! Bardzo uroczo się tym dzielisz, dobrze że pokazujesz nam swój świat <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Patrzę i nie moge wyjść z podziwu! Pięknie! Jejku jak ja bym chciała mieć tak pięknie ogarnięte każde miejsce wmoim pokoju. Oglądam kolejne zdjęcia i myślę sobie łał... o to jest super.... jejku....... ach..... :) w takim pokoju aż chce się przebywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję za takie miłe komentarze! :*

      Usuń