niedziela, 1 marca 2015

pierwszy wiosenny spacer...

...był dwa tygodnie temu. Wtedy też zrobione były zdjęcia, które chcę Wam dziś pokazać. Poszłyśmy z Agatą i Nexee na frisbee, a po drodze zrobiłyśmy właśnie parę zdjęć. Pogoda była wtedy świetna, po raz pierwszy w tym roku na termometrze zobaczyłam 15 stopni. Oczywiście dwa dni później wszystko się zepsuło, no ale teraz znowu robi się coraz cieplej ;). Czekam na przyjście prawdziwej wiosny, która już u mnie zostanie! Jak na razie to wkracza ona powoli do mojego pokoju, co być może zobaczycie w którymś z postów.
Dwa tygodnie temu był również ostatni post. Wiem, że ostatnio strasznie rzadko piszę. Mam jakieś blogowe kryzysy, chciałabym żeby jak najszybciej minęły... Niby mam pomysły na posty, a nic z nich nie wychodzi. Może mi niedługo przejdzie, mam nadzieję :D.









10 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia i oczywiście ty piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kurtka! :) Tak się cieszę, że wiosna znów wróciła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wiosna zostanie już na stałe :)

      Usuń
  3. Zawsze jak się kogoś zaprasza to prędzej przyjdzie ^_^ Myślę, że tak jest również w przypadku wiosny. Niesamowite jest to, że Ty Julio zapraszasz wiosnę samą zmianą swojego myślenia, swoim pragnieniem jej ujrzenia, zmianą aranżacji wnętrz swojego domu, obserwacją świata na zewnątrz ;) Wszystko takie bardzo fajne. Bardzo podoba mi się to jak oswajasz przestrzeń wokół siebie, aby stała się bardziej Twoja, aby była Twoim domem, a nie miejsce w którym przebywasz większość swojego czasu :) Używanie do tego ulubionych przedmiotów, tekstów i kolorów jest niesamowicie inspirujące :) Bardzo się cieszę, że są takie osoby jak Ty, które poświęcają swój czas takim czynnościom jak ta ^_^ A jeśli chodzi o kryzysy to one zawsze będą :( ale będą też dobre dni, które trzeba będzie wykorzystać :) Nic nie może przecież wiecznie trwać....no chyba, że Miłość ta prawdziwa ^_^ Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dziękuję Ci za tak długi komentarz! To takie miłe! ♥

      Usuń
  4. Świetnie wyglądasz! U mnie po śniegu nie ma ani śladu :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, miło popatrzeć :) zapachniało wiosną, aż miło :)

    OdpowiedzUsuń