wtorek, 11 listopada 2014

DIY: świeczniki

Bardzo lubię jesienne wieczory, gdy mogę być w domu, pić herbatę, słuchać muzyki i odpoczywać. Wtedy bardzo lubię mieć zapalone świece, które dodają bardzo fajnego nastroju.
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moje pomysły na świeczniki, które wykonałam ze... słoików. Są na prawdę proste, a dają ładny efekt :). 
 
Do zrobienia pierwszego świecznika zainspirował mnie ten post na blogu Pisane Miodem. 
Potrzebujemy: słoik, naklejki - gwiazdki lub papier samoprzylepny, białą farbę, gąbkę i coś do ozdoby naszego świecznika.

Do słoika przyklejamy wycięte z samoprzylepnego papieru, lub naklejki - gwiazdki. Następnie używając gąbki pokrywamy cały słoik białą (u mnie lekko beżową) farbą.

Po wyschnięciu farby odklejamy gwiazdki i (opcjonalnie) dekorujemy nitką, sznurkiem, washi tape, czy tylko chcecie!



Do środka wkładamy tea lighty i zapalamy. Gotowe! :)

/efekt końcowy/


Do drugiego świecznika potrzebujemy: słoik, brązowy sznurek, prostokątną (!) białą serwetkę z koronkowym bokiem (wiecie o co chodzi :D), kawałek papieru i czarny pisak.

Słoik obwiązujemy sznurkiem, aby powstało kilka jego 'warstw'.


Od serwetki odcinamy 'koronkę' tak długą, aby mogła objąć słoik. Sklejamy końce i nakładamy nad sznurkiem.



Z papieru wycinamy 'flagę' (taką jak na zdjęciu poniżej), ozdabiamy pisakiem, robimy w niej dziurkę, i przywiązujemy sznurkiem do słoika.


Do środka włożyłam dużą świeczkę, ponieważ słoik był również dość duży. Gotowe!


Mam nadzieję, że moje pomysły się Wam spodobały! Do zobaczenia!

12 komentarzy:

  1. Wykorzystam pierwszy pomysł, bardzo spodobał mi się ten świecznik :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. teraz na okres świąteczny - super pomysł :*


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy pomysł jest bardzo fajny :) Muszę kiedyś spróbować zrobić coś podobnego ;)
    ✗ borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne te świeczniki :D. Ja sama zastanawiam się czy nie zrobić jakiegoś lampionu ,super wyglądał by na oknie :))
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny DIY <3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie te świeczniki wyglądają :)
    zapraszam do mnie :*
    http://kaatie-katie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się świeczka z koronką, świetnie wpasowałaby się w wystrój mojego pokoju.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę świetny pomysł,tani i ŚLICZNY! Na pewno spróbuję go wykonać :)
    Pozdrawiam,zajrzyj czasami ♥
    arbuzowamieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny blog kochana :) Miło się czyta, i do tego ten cudowny design *-* Dodajesz śliczne zdjęcia i do tego jesteś bardzo ładna. Życzę sukcesów w blogowaniu i dalszego rozwijania swoich pasji, pozdrawiam ♥
    Obserwuję <3

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? :*
    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/11/szara-rzeczywistosc.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie to wygląda w szczególności po zapaleniu :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądają te świeczniki ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł :3
    jutro to napewno zrobię ::)
    odkryjciesiebie.blogspot.com/ jeśli chcesz to wpadaj, bo dopiero zaczynam ♥

    OdpowiedzUsuń