piątek, 27 czerwca 2014

komers + zakończenie roku 2014

                                                                   Hej! ♥♥♥

Wreszcie doczekaliśmy się wakacji! Strasznie się cieszę, wreszcie odpoczynek od szkoły... Mam w planie zrobić filmik na bloga, może się uda! Dzisiaj chcę wstawić zdjęcia z komersu i opisać trochę zakończenie roku.

Komers odbył się w poniedziałek, ale nie mogłam wcześniej o nim napisać, ponieważ strasznie dużo rzeczy się do dzisiaj działo. Było całkiem okej, na szczęście nie musieliśmy się żegnać, bo za rok będziemy w tym samym składzie w gimnazjum. Przyjechałam do domu strasznie zmęczona, ale zadowolona. Na początku poszłyśmy z Agatą na zdjęcia, które teraz właśnie Wam pokażę. Nie zobaczycie zdjęć grupowych, bo nie wiem czy wszystkie osoby zgodziłyby się na wstawienie.






A zakończenie roku zaczęło się mszą o 9:00, a później apelem w szkole. Było bardzo fajnie, dostaliśmy upominki od klasy piątej, świadectwa, dyplomy, nagrody i stypendia. Tym razem udało mi się je zdobyć :)! Nasze wystąpienie nawet nieźle nam wyszło, więc jestem zadowolona. Teraz tylko odpoczywać! 


z tych trzech rzeczy jestem zadowolona najbardziej :D

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz