środa, 11 czerwca 2014

floral shirt

Hej!

Znowu (!) długo mnie nie było, ale nie zapomniałam o blogu! Mam dla Was zdjęcia z dwóch sesji, przepis i dużo pomysłów na inne, ale... nie na tekst... Myślę, że szybko to się zmieni, bo za mną już ostatni egzamin! Bardzo się cieszę, teraz tylko do wakacji! W naszej szkole była organizowana tygodniowa wycieczka nad morze, więc przez to, że nie ma wielu osób i niektórych nauczycieli lekcje są krótsze i luźniejsze. Oceny prawie wszystkie wystawione. W szkole muzycznej prawdopodobnie zostały mi tylko dwie lekcje. Jakoś nie umiem w to uwierzyć, strasznie szybko minął mi ten rok...

Parę dni temu pomyślałam, że dobrze byłoby zrobić w końcu jakieś zdjęcia jak to się mówi 'outfitowe' :D. Więc są i mam nadzieję, że się Wam spodobają. A już niedługo kolejna sesja - bądźcie przygotowani! Może jeszcze w tym tygodniu! :)






Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz