sobota, 14 czerwca 2014

DIY!


Dzisiaj, ponieważ zbliża się koniec roku szkolnego pomyślałam, że przydałoby się zrobić porządek w szafce z książkami. W trakcie sprzątania znalazłam bilety, ulotki i zeszyt z Paryża, które nie wiem czemu znajdowały się właśnie w tej półce. Przyszedł mi wtedy pomysł na zrobienie 'teczki na pamiątki' i to będzie tematem mojego pierwszego posta DIY!
Co potrzebujecie do jej wykonania?

Zwykłą teczkę, kolorowe, najlepiej we wzory kartki, napis - wydrukowany lub napisany, obrazki - u mnie tego miejsca, które zwiedziłam, nożyczki, klej i oczywiście pamiątki, które chcemy tam włożyć. 
(jeśli chodzi o mój napis i obrazki, możecie je zmieniać i wkładać do środka rzeczy dotyczące innego tematu)

1. Na początku wycinamy wszystko i układamy, aby wszystko się zmieściło i ładnie wyglądało.

2. Przyklejamy wszystkie elementy do teczki i wkładamy do niej zawartość.


Ja do mojej teczki będę wkładała pamiątki ze wszystkich 'wypraw' za granicę. Gdy już znajdą się w środku nakleję na okładce obrazek z tym miastem. Na razie mam tylko jedno, ale miejmy nadzieję, że nie długo to się zmieni!

tutaj zdjęcie z Paryża, jeszcze stare okulary :P

5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe! I świetne zdjęcie z Paryża :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny diy ! : D
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! < 3 Bardzo podobają mi się Twoje posty, aż godzinę spędziłam na czytaniu każdego osobno kilka razy! :)

    Zapraszam,
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/
    (może odwdzięczysz się komentarzem?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z taką teczuszką- bardzo ładnie to wygląda i jest bardzo praktyczne. :)

    alexshia-a.blogspot.com | zapraszam i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne DIY + zazdroszczę, że byłaś w Paryżu ;)

    olaandnina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń