niedziela, 29 grudnia 2013

BEST FRIENDS FOREVER

Hej!
Dzisiaj miały być dwa posty, bo miałam dwa pomysły, ale oczywiście zdjęcia nie wyszły, bo z moim talentem fotograficznym to nie można na dużo liczyć ;). Albo ja muszę się nauczyć robić zdjęcia, albo trzeba kupić lepszy aparat... Chyba to pierwsze :D.

No, ale przejdźmy do tematu posta! We wtorek (Sylwester!) są urodziny Agaty! Agata to moja przyjaciółkaaaaaaa! I jadę do niej na urodzinki wieczorem, na noc. Jejku, ale się cieszę! Wreszcie mam co robić w Sylwestra! I na pewno będzie super, bo to wiem po prostu :D.
Dzisiaj był czas na ręcznie robiony prezent!
Dookoła napisu, który jest na zdjęciu przyklejone są nasze zdjęcia i jeszcze jakieś różne napisy i obrazki.
I oczywiście musi być...
PANDA Z IKEI!!!
Tak! Pandy, milka i góralki muszą być! Ale te dwa ostatnie kupimy jutro :D. A może coś jeszcze? Haha, śmieszne to, że Wy wiecie przed Agu co ona dostanie :D. I mam nadzieję, że jej się spodobają.

Dzisiaj nie był to jakiś super porządny post, ale chciałam coś napisać, może Wam się podobało? Mam nadzieję :)

Julia :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz