piątek, 27 grudnia 2013

Winter room


Witajcie po świętach!
Mam nadzieję, że dobrze je spędziliście :). 

Postanowiłam, że chociaż za oknem zimy nie ma - zrobię parę postów o tej właśnie tematyce. Pierwszy to 'winter room'. Mam nadzieję, że Wam się spodoba - jeśli tak, napiszcie w komentarzach, jakie podobne posty chcielibyście widzieć na blogu. Bo przecież chcę, żeby były dla Was interesujące, a nie tylko dla mnie! Zapraszam do oglądania.

łóżko nie jest szczególnie ozdobione. Znajduje się na nim biała - zimowa poduszka i panda.

zdjęcia również nie są zimowe, ale bardzo ładnie ozdabiają pokój.

♥ tablica i lampki - gwiazdki świetnie wyglądają zawieszone na oknie, robią w pokoju taki świąteczno-zimowy klimat, a na tablicy zrobiłam niedawno napis 'KEEP CALM and Merry Christmas!' - proste do zrobienia, a moim zdaniem ładne ;)

lampki II - tak, to drugie lampki w moim pokoju - przechodzą one przez trzy szafy i pięknie wyglądają, dodają uroku ;)

Carmex! oczywiście jest on rzeczą podstawową zimą, usta są po nim zawsze gładkie i nawilżone, więc jeśli jeszcze go nie macie, musicie go kupić!

 biurko - zamiast pudełka na długopisy i pisaki, położyłam na biurku piórnik-misia w szaliku, który jest bardzo fajną zimową ozdobą. Postawiona na biurku jest również mini tablica - nie jest ona tylko na zimę, mam ją przez cały rok. Jest bardzo pomocna, gdy na przykład musimy coś ważnego napisać, możemy to zawiesić na klamerkach, lub na niej napisać :)

pulpit na laptopie musi być świąteczny lub zimowy. U mnie jest to oczywiście 'Keep calm...'.

stolik - zawsze kiedy jestem w moim pokoju na stole znajduje się wielki kubek z herbatą. Zimą nie przeżyłabym bez niej. Oprócz tego jest na nim biała ramka z moim zdjęciem gdy byłam mała, lampka, oraz często - telefon, bo trzeba słuchać muzyki!

świeczka - zimą, gdy jest zimno, lubię zapalać świeczki, najlepiej zapachowe i siedzieć sobie przy nich :)

Tak, to tyle jeśli chodzi o zimowy pokój. Jeszcze raz zapraszam do komentowania i pisania propozycji zimowych postów! Wpadłam na pomysł, żeby napisać 'Co robić w zimowe wieczory.'. Co Wy na to?

Julia :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz