środa, 18 marca 2015

przepis: makaron z suszonymi pomidorami

Kolejny przepis! Tak jak myślałam :D. Obiecuję, że w następnym poście zobaczycie jakieś inne zdjęcia :P.
Tak stwierdziłam sobie przed sekundą, że może żeby było "ciekawiej" (jak dla kogo haha), opowiem całą dłuugą historię jak doszło do tego, że zrobiłam takie, a nie inne danie.
No więc kilka tygodni temu mama zrobiła kolację i w tej właśnie kolacji znajdowały się suszone pomidory. Nigdy wcześniej ich nie jadłam, ale gdy ich spróbowałam bardzo mi zasmakowały. Kilka dni przed zrobieniem mojego "dania" znalazłam słoik z suszonymi pomidorami i stwierdziłam, że muszę coś ugotować z ich wykorzystaniem. Nadszedł ten dzień - dzień, w którym musiałam ugotować obiad. Dobra Julia! Szukasz przepisu na makaron z suszonymi pomidorami! Okej, szukam. Po.. długim czasie znalazłam. Znalazłam ten przepis. No i na tym historia się kończy. Wzięłam się do roboty, ugotowałam, przygotowałam, nałożyłam, zjadłam. I co? I pyszne! Teraz może napiszę ten przepis, co? :D

Składniki:
- 200g makaronu (ja dodałam tak na oko)
- suszone pomidory, kilkanaście sztuk (tutaj też nie ma dokładnych proporcji)
- pół cebuli 
- 3 ząbki czosnku
- 200-220 ml śmietany 18%
- przyprawy; sól, pieprz, ja dodałam też bazylię, to akurat zależy od Was ;)

Na oleju podsmażam cebulę i czosnek pokrojone w kostkę. Po kilku minutach dodaję śmietanę i pokrojone również suszone pomidory i dokładnie wszystko mieszam i dalej smażę, a następnie doprawiam. W tym samym czasie gotuję makaron. Kiedy wszystko jest gotowe, dodaję go do sosu i bardzo dokładnie mieszam. Gotowe, smacznego! ♥



1 komentarz:

  1. Masz na prawdę ciekawego bloga ! A przy okazji zapraszam do mnie ------> http://merryandyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń