wtorek, 15 lipca 2014

#100happydays

Cześć!

Słyszeliście już o wyzwaniu '100 happy days'? Ja dowiedziałam się o nim parę dni temu od mojej siostry i tego samego dnia je zaczęłam! Na czym polega? Codziennie, przez 100 dni wstawiasz zdjęcie na swojego facebooka, twittera, instagrama, itp. Po prostu na jeden z wymienionych na stronie tego wyzwania portal. Jakie zdjęcie? Obrazujące to, co Cię danego dnia uszczęśliwiło. Może to być zdjęcie z przyjaciółką, z którą się spotkaliśmy, pyszne ciastko, ładny widok zza okna, co tylko chcesz! To, co sprawiło Ci radość :). Pomaga to w zauważaniu w codziennym życiu pozytywnych rzeczy, nie tylko tego, że np. musisz posprzątać pokój, iść do pracy czy szkoły. Przecież gdy posprzątasz, twój pokój będzie wyglądał dużo ładniej - możesz to sfotografować! Dzięki temu wyzwaniu zaczniecie myśleć pozytywnie - tak jak nazywa się ten blog. Dlatego też stwierdziłam, że o nim tu napiszę. Moje wyzwanie trwa dopiero trzy dni i mam nadzieję, że uda mi się je wykonać :).
Tutaj link do strony z wyzwaniem: KLIK
(to też nie post sponsorowany!)




2 komentarze:

  1. creative-creativee.blogspot.com zapraszaam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny pomysł !!!

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń