sobota, 15 marca 2014

Środa

Cześć ♥

Miałam pisać w czwartek, ale to 'jutro' zmieniło się w dziś :D. Co takiego robiłam w środę? W naszej szkole jest tradycja topienia, a raczej palenia Marzanny 21 marca - w pierwszy dzień wiosny. Marzannę zawsze wykonuje szósta klasa, więc w tym roku ten obowiązek spadł na nas. W środę mieliśmy spotkać się klasą (chociaż w końcu przyszło 7 osób) u Łukasza, żeby ją robić. Dzięki temu, że mieszkamy na wsi słomy aby czymś wypchać kukłę nam nie brakowało :D. Przez dwie godziny wiązaliśmy, plątaliśmy, ubieraliśmy, szukaliśmy ubrań i przygotowywaliśmy Marzannę tak, aby jakoś wyglądała. Czasem było to już denerwujące, bo ileż można przyczepiać głowę? Ale dobra, skończyliśmy, uff. Wreszcie. Potem trochę poskakaliśmy po snopkach i do domu! 
W czasie 'robienia' i później z resztą też robiłyśmy z Zuzą zdjęcia, które muszę Wam pokazać, ponieważ wyszły bardzo fajnie!

(widać, że słomy dużo xD)







tutaj jeszcze wykończenia :)

Najlepsze zdjęcie z całej tej 'sesji'! Zawsze chciałam mieć takie 'w powietrzu', a nigdy nie wychodziło, więc bardzo się z niego cieszę!


A jak u Was z pogodą? Ja miałam dzisiaj ambitne plany, że do szkoły (tak, znowu zajęcia z projektu) sobie pobiegnę. I co? Wstaję i leje... a wieje jeszcze mocniej. Co to za sprawiedliwość?

Dobrze, muszę już Was zostawić. Jeśli macie pomysł na jakiegoś posta, podajcie go w komentarzu! 
Do zobaczenia! :*

2 komentarze:

  1. Baaaardzo podobają mi się te małe zmiany w nagłówku bloga. Świetna sprawa! Są bardzo estetyczne, od razu widać świetny gust. I super klimatyczne zdjęcia! <3

    L.

    OdpowiedzUsuń