środa, 5 lutego 2014

Healthy food

Hello!

Pomyślałam sobie wczoraj, że warto było by napisać posta o zdrowym odżywianiu - więc jestem!
Jeśli chodzi o dzisiejszego posta, to będę pisała tylko o zdrowych słodyczach, a nie o konkretach ;).

Od jakiegoś czasu (chyba od niecałego roku) zaczęłam troszkę interesować się czymś takim jak zdrowe odżywianie. Staram się to robić, ale nie jakoś ciągle. Uwielbiam słodycze, tego nie da się zaprzeczyć, a one (batoniki, czekolady) do najzdrowszych nie należą. Nie jest tak, że ciągle siedzę i je jem, ale... no wiecie o co chodzi :). Za to od baaardzo dawna nie jem chipsów, chrupek itp., już mi nawet nie smakują. Bardzo lubię jogurt naturalny zmieszany z owocami i innymi dodatkami.


Warto czytać skład produktów, jeśli jeszcze tego nie robicie - zacznijcie! Zanim kupicie np. gotowe babeczki, smakowe jogurty, lub "zdrowe" batoniki, spójrzcie na ten mały druczek na spodzie opakowania. Najczęściej w składnikach na pierwszym lub drugim miejscu znajduje się syrop glukozowo-fruktozowy, który jest bardzo niezdrowy, używany zamiast cukru.
Ostatnio spędziłam prawie dziesięć minut przy stoisku z... kakaem, aż wreszcie znalazłam to, które miało najlepszy skład. Okazuje się, że te 'najlepsze', najdroższe, skład mają prawie najgorszy...


Pewnie zastanawiacie się (a może nie...), co za 'coś z ziarenkami' jest na tych wszystkich zdjęciach? Jest to granola, przynajmniej ja to tak nazywam. Ja osobiście wcześniej nie-na-wi-dzi-łam takich pestek, ziaren itd. Ale to - przepyszne! Granolę można dodać do jogurtu, albo jeść 'na sucho'. Gdy ją robiłam, byłam pewna, że mi nie zasmakuje, ale gdy spróbowałam po upieczeniu zjadłam jeszcze kilka następnych  łyżek ;). Później zrobiłam z nią deser jogurtowy, jeszcze z dodatkiem jabłka.

 Przepis wzięłam z tego bloga KLIK

Mam nadzieję, że spodobał Wam się ten post. Wiem, że nie napisałam jakoś baardzo dużo na temat tego zdrowego odżywiania, ale nie chciałam zanudzać, tylko napisać najważniejsze według mnie rzeczy.

***
Dzisiaj przyszła do mnie parka. Strasznie mi się podoba, więc w tym tygodniu na pewno pojawi się post ze stylizacją!!!

Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz