piątek, 17 stycznia 2014

Photos

Dzisiaj już drugi raz :).
Teraz zdjęcia z dzisiejszej... herbatki :). Kilka, ale są. Podobają mi się, więc chciałam wstawić je na bloga :).

Wczoraj byłyśmy z mamą na zakupach w Biedronce (:D) i kupiłyśmy herbatę. Nigdy ich nie piłam, więc pomyślałyśmy, że kupimy. Są nawet ok. Smaki to: owoce leśne i malina z marakują. 

- Masz tam coś do jedzenia? A, nie. To tylko herbata...- Nexee :D

I ciasteczka, również z tego sklepu. Przepyszne. Z...

...kremem czekoladowym w środku!!! Jejkuuu, od razu jak je zobaczyłam, musiałam je wziąć. 
Kupiłyśmy też czekoladę o smaku piernika ze śliwką, ale już jej nie ma. Za dobra była :D.

Tak, tyle mam zdjęć na dzisiaj. Na jutro postaram się (na prawdę!) zrobić zdjęcia na dworze, ale nie obiecuję, że w ogóle będzie post ;).

Julia :*

2 komentarze:

  1. Twój blog jest niesamowity, widzę że wkładasz dużo serca w pisanie postów , masz świetny wygląd pisz dalej bo świetnie ci to wychodzi.
    http://klaudi1299.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń