poniedziałek, 20 stycznia 2014

Ferie! I film :D

Taak! Wreszcie są ferie zimowe! Niby chodziłam po Świętach tylko dwa tygodnie do szkoły, a jestem tak szczęśliwa, że znowu jest wolne!!! Te dwa tygodnie chcę w pełni wykorzystać. Mam zamiar spotkać się z przyjaciółkami, będę (chyba) nocować u Julki!, chcę w końcu trochę pobiegać, poćwiczyć moje zdolności kulinarne (tak, nie chcę zatrzymać się na dwóch ciastach i muffinkach... :D), będę starała się też bardziej przykładać do bloga, częściej pisać posty, robić lepsze zdjęcia.

Oczywiście będę też odpoczywać i leniuchować, tak jak na przykład dziś, ponieważ tak na prawdę nie zrobiłam prawie nic :D. Teraz jestem sama w domu i przed chwilą skończyłam oglądać świetny film! 'Pamiętnik księżniczki 2 - Królewskie zaręczyny'. Pierwszą część widziałam jakieś kilka miesięcy temu i nie wiem dlaczego nie obejrzałam drugiej... Właśnie! Miałam ten film dodać do jednego z wcześniejszych postów, w którym opisywałam moje ulubione! No cóż, już za późno ;). Ale baaaardzo go polecam!

A tak w ogóle to zimy nadal nie ma! Szczerze mówiąc, taki układ mi odpowiada ;). Nie przepadam za tą porą roku. Ma parę rzeczy fajnych, ale dużo takich nie fajnych (cóż za pięknie ułożone zdanie!). 
Ohh, coś nie umiem się wysłowić, spać mi się chce :D. Chyba muszę kończyć...

Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię aktorkę grającą w tym filmie - Anne Hathaway :) Życzę Ci udanych ferii!
    Kiedy pojawi się post ze stylizacją, o którym wspominałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją też uwielbiam :) Tobie również życzę udanych ferii! A jeśli chodzi o stylizację, to jeszcze nie wiem, ponieważ pogoda na razie jest okropna, a chciałabym robić zdjęcia kiedy będzie lepsza, aby wyszły ładnie :). Mam nadzieję, że będzie to już niedługo!

      Usuń