wtorek, 15 kwietnia 2014

Cześć ♥

Piszę do Was siedząc pod kocykiem, ponieważ pogoda jest okropna! Dziś gdy byłam w szkole nawet trochę padał śnieg, a po południu grad. 
Jutro idę jeszcze do szkoły, ale tylko na apel wielkanocny, który organizują młodsze klasy, a na lekcje wracamy za tydzień w środę.

Ostatni weekend, od piątku wieczór, do niedzieli spędziłam u siostry - Agaty w Katowicach. Bardzo mi się podobało! Byłyśmy na zakupach, u przyjaciółek Agaty, dużo czasu spędziłyśmy z Lucyną i z moim bratem - Mateuszem, robiłyśmy zdjęcia, oraz wiele innych rzeczy. Miałyśmy też pójść w niedzielę na rolki, ale akurat wtedy pogoda się zepsuła :/. W każdym razie... Było super i mam nadzieję, że w przyszłym roku będę mogła znowu przyjechać do Agaty. Nie opisywałam wszystkiego dokładnie, bo nie wiem czy kogoś z Was to nie nudziło, więc już na tym zakończę :).
Wstawiam parę naszych zdjęć (tych normalniejszych) :D



Tutaj z Magdą

Chcę pokazać też Wam zdjęcia muffinek robionych przeze mnie w zeszłym tygodniu :)






Do zobaczenia w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz