wtorek, 14 stycznia 2014

Sałatka

Cześć :)

Przepraszam, że nie było mnie tu dobre parę dni. Chciałam zrobić zdjęcia na dworze, ale gdy była ładna pogoda nie miałam czasu, a teraz oczywiście się popsuła. Poza tym miałam kartkówki, sprawdziany, egzamin z teorii w szkole muzycznej... Ale za to dzisiaj zaczynamy posty... kulinarne! Dziś będzie to bardzo prosty przepis na sałatko-pastę na chleb :).

SKŁADNIKI:
-kilka plasterków szynki
-dwa jajka ugotowane na twardo
-jeden ogórek kiszony (może być inny)
-1/2 cebuli
-ząbek czosnku
-pieprz
-2 łyżki majonezu
-1/2 łyżeczki chrzanu

Pokroić wszystko w małą kosteczkę, doprawić pieprzem, dodać majonez i chrzan i... gotowe!
Bardzo prosty przepis, a przepyszny!


Jeśli jutro pogoda będzie w miarę dobra, powinien pojawić się post ze stylizacją (czego nie jestem pewna), a jeśli nie - to jeszcze pomyślę ;)

Julia :*

1 komentarz: