niedziela, 22 grudnia 2013

Christmas soon

Hello!

Jak już wszyscy wiedzą - niedługo Święta!!! Dzisiaj zapaliliśmy ostatnią świecę na wieńcu adwentowym. Po jutrze Wigilia. Święta to taki magiczny czas. No... bardziej 'świątecznie' byłoby, gdyby spadł śnieg, ale cóż - niestety go nie ma :(. 
W domu mamy dużo świątecznych dekoracji, lampek, choinkę :). Więc dzisiaj post będzie zdjęciowy... A dokładniej, będzie to ponad dwadzieścia zdjęć :D Zapraszam do oglądania...

 Haha, robiłam pełno takich zdjęć, ale tylko to wyszło ;)
 Reniferek :D
 Te bombki są piękne!!!
 Tak udekorowana jest lampa :) Bardzo mi się podoba.
 Ozdoba w moim pokoju :) pomalowana doniczka, wstążka, zielone gałązki, pomarańcza z goździkami i cynamon :)
 U Agaty (siostry) w pokoju :)
Moje artystyczne zdjęcie :D
 Suszone pomarańcze.....




 To najlepsze, najsłodsze, najbardziej czekoladowe, najbardziej syte ciastko na świecie! (przepis)









 A tak wygląda od dziś mój pokój. Baaardzo mi się podoba :)

Uff, bardzo dużo było tych zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się podobały :)
Do zobaczenia w następnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz